Het afgelopen jaar stond voor mij in het teken van puur genieten. Genieten van wat mij werkelijk gelukkig maakt en meebewegen met de respons die het universum mij teruggeeft. Ik heb megastappen gezet, maar ook de waarde van de kleine, stille stappen ervaren. Ik heb nieuwe tools geleerd, oude vaardigheden geïntegreerd en waardevolle mensen leren kennen. En minstens zo belangrijk: ik heb losgelaten wie of wat niet meer bij mij past.
Dit gun ik jou ook. Ik wens iedereen die op een kruispunt staat een diepe staat van overgave toe.
Overgave is niet passief afwachten. Het is juist het tegenovergestelde. Loop jouw pad vanuit overgave, maar wees tegelijkertijd de leeuw, de warrior. Ga de uitdagingen die op je pad komen recht in de ogen aan.
Durf je blinde vlekken op te ruimen met de hulp van anderen. Onthoud altijd: je doet het uiteindelijk zelf, maar je hoeft het absoluut niet alleen te doen. Hoe meer jij heelt in jezelf, hoe sterker jouw innerlijke krachtdier ontwaakt.
Vandaag kies jij, morgen ben jij...
Als je durft te kiezen voor jouw eigen pad, ontstaan er magische momenten. Zoals een ochtend die volledig synchroon loopt met je diepste wensen, waarin je je gedragen voelt door je voorouders, je gidsen en het universum.
Op dat soort momenten voel je het aan alles: Yes, dit is mijn leven en ik ga er vol voor! Pak die regie. Het is jouw energie, jouw transformatie.
Fijne dag iedereen!
Hartelijke diyagroet,
Ushadevie Dhanni Bachoe
Breakthrough Coach & Gids naar een gezond & veilig fundament
Diyavision Action by Choice & Familiepijn.nl