Wat anderen zeggen
De weg naar jouw fundament
Echte transformatie is geen sprookje; het is hard werken aan jezelf. Hier lees je de ervaringen van mensen die stopten met overleven en kozen voor regie.
Wat deze verhalen gemeen hebben, is de bereidheid om in de spiegel te kijken. Cliënten ervaren bij mij geen vluchtige oplossingen, maar een uitnodiging tot een diepgaande confrontatie met de eigen patronen. Of het nu gaat om familiepijn, emotionele blokkades of zingeving: mijn praktijk biedt de veilige bedding waarin je jouw eigen kern opnieuw kunt onderzoeken.
Lees hier hoe zij de ruimte ervaarden om hun eigen innerlijke kracht te verkennen.
Hoi Usha heel erg bedankt voor de mooie sessie! Je stem vind ik ook prettig. Dit keer weer nieuwe dingen ervaren. Ik heb puur alleen trillingen/vibraties mogen voelen bij CH 1, 2, 5,6 en 7. Echt leuk om een keer geen emoties te voelen borrelen lekker rustig! De trillingen voelde ik in de onderbuik, schaamheuvel, keel, mond en naar de kruin toe. Bij de AUM klank voelde ik vibratie in de keel en gehemelte.
Deelneemster Meditatie en Mantra, online
Usha heeft mij geholpen met het verwerken van tweede generatie oorlogstrauma. Probleem met dit soort trauma is dat het diep zit weggestopt en dus moeilijk toegankelijk is. Door een ingenieuze manier van vragen stellen zijn we uitgekomen op een overtuiging die voortkomt uit dit trauma. Het was een overtuiging waarvan ik het bestaan niet vermoedde. Ik kon deze vervolgens moeiteloos loslaten en vervangen door een gezond gevoel van respect. Dank Usha voor deze interessante helende reis.
Deelnemer Coaching/Source Consciousness
Usha begeleidde de retraite open, liefdevol en met zachtheid. Ik voelde mij daardoor op mijn gemak en kon alles laten stromen. Er was veel beweging en verbinding in/met mezelf. Ik voelde en zag op verschillende niveau’s de energieën stromen. Wat heel bijzonder was, is dat ik een kaart trok die 100% klopt. “Nieuw leven”. Juist nu ik besloten heb me meer te gaan richten op mijn passie; koken en het geven van workshops, koken voor groepen en het inspireren van mensen kleurrijker te eten. Deze kaart is samen met de rust en fijne innerlijke stilte die ik ervoer na de retraite, een mooi laatste zetje in de goede richting. Kom maar op met die passie en creativiteit! Dankjewel Usha!
Deelneemster Diya Inner World Retraite
Het was vanaf het eerste moment een erg fijne ervaring, heel persoonlijk en erg mooi. De chakra activatie was een erg mooie ervaring om dat te voelen per chakra en erg fijn ook. De blessing zelf was een kers op de taart en maakte het geheel helemaal af. Ik heb diep geslapen en mijn 3e oog is wel enorm aan het pulseren hierdoor. Ik kan deze ervaring aanraden voor ieder die zijn/haar pad beloopt en een steuntje nodig heeft.
Deelnemer The Holy Trinity
Ik was een week geleden bij Usha en ik wist eigenlijk niet wat te verwachten. Usha heeft mij heel goed en duidelijk uitgelegd wat we gingen doen. Het was voor mij een mooie ervaring. Ik voelde duidelijk de warmte en de aanwezigheid van de energie stromen. Met heel veel respect en dankbaarheid ontving ik de Holy Trinity blessing!
De volgende dag voelde ik me heerlijk in mijn vel. Ik ervaarde veel meer rust in mijn hoofd. De mooie inzichten die ik meegekregen had van Usha kon ik herkennen en beter aansturen. Kortom, er was zoveel winst te behalen uit de sessie, dat ik mijn dierbaren direct hebt geadviseerd om dit ook te doen!
Ik zou zeggen, maak kennis met Diyavision. Het kan je helpen aan goede inzichten om vooruit te komen en het geeft je kracht om de positiviteit die je bezit beter vast te houden. Van mij krijgt Usha echt een dikke duim.
Bedankt voor de ervaring en energie die ik van jou heb meegekregen Usha. Ik voel nog steeds die flinke boost energie om me heen! Ben je heel dankbaar!
Deelneemster The Holy Trinity
Ik wist niet wat te verwachten. Bij aankomst voelde ik me meteen welkom. Ik voelde gelijk kalmte, want ik was in begin beetje nerveus. Maar hoe langer ik daar was hoe kalmer ik werd. De sessie liep vlot, alles werd me duidelijk uitgelegd. Ik wist niet meteen of het gewerkt had, maar daar kwam ik later achter. Tijdens gesprekken kan ik soms met veel emoties spreken, soms te geïrriteerd raken, maar nu ben ik veel kalmer. Ik kan ook kalmer blijven tijdens een gesprek en dat is zeer fijn. Ik kan sowieso aanraden aan mensen die onrustig zijn in hun mind and body.
Deelnemer The Holy Trinity
Gisteren een heerlijke avond gehad bij Usha. Het was een nieuwe ervaring. Ik wilde eigenlijk afzeggen want ik zat al zo slecht in m’n vel, bang dat er nog meer los zou komen. Maar Usha verzekerde me dat ik ‘veilig’ was en alles gebeurd in samenwerking met je hoger zelf. En wat ben ik blij dat ik ben gegaan! Na wat uitleg en informatie kwam de healing. Je voelde echt dingen gebeuren. En alles heel liefdevol . Toen nog de blessings. Ik merkte vanmorgen dat ik lekker liep te neuriën… en me veel lichter voel.
Usha is heel warm en liefdevol. Het was een bijzonder fijne avond. Liefs
Deelneemster The Holy Trinity
Sinds de clearing heb ik bijna geen last meer ergens van, en ik ga nu gemakkelijk naar school altijd op tijd en naar werk. Hiervoor had ik vooral lichamelijke en geestelijke klachten om iets te kunnen doen, maar het voelt nu alsof ik het onder controle heb. Echt een aanrader! En bedankt nog!
Deelneemster Coachingssessie
Ik kwam bij Usha voor een reading en had nooit kunnen bedenken wat een geweldig proces het voor mij zou zijn.
Allereerst vond ik Usha al super vriendelijk en zorgvuldig in het contact. Met een vriendelijke zachtheid kreeg ik veel over mijn zielsmissie en valkuilen te horen.
Het voelde zo zuiver, zo echt, zo kloppend met betrekking tot dat waar ik tegenaan liep en waar ik nog aan mocht werken.
Vanaf het moment dat ik de reading onderging en nu, is er een wereld van veranderingen opgetreden. Een enorme boost aan zelfvertrouwen en een bevestiging van mijn richting werden me meer dan duidelijk.
Zo dankbaar voor deze reading. Volledig zuiver en waardevol heb ik het ervaren. Maar het gaf me ook een schopje onder de kont dat ik echt mag gaan waarvoor ik hier ben.
Twijfel je? Niet doen gewoon boeken en het is ook nog gezellig ook.
Deelnemer Reis van jouw Ziel, online
Eerste keer dat ik bij Usha kwam, was ik volledig de weg kwijt. Ik wist niet wat ik met mezelf moest, langzamerhand met begeleiding van Usha, begon ik mezelf terug te vinden en ik maakte gelijk positieve sprongen in mijn leven. Het verschil merkte ik gelijk. Ik heb een nieuwe ikke gevonden en ik vind het geweldig om mezelf opnieuw leren kennen. Ik heb zelf heel veel innerlijk werk gedaan om hier te komen. Ik ben Usha heel dankbaar voor haar hulp.
Deelnemer Coachingssessie
Ik heb bij Usha een zeer fijne en prachtige sessie mogen ervaren, deze bestond uit intense energie clearing, Divine Soul Retrieval en Source Consciousness. Het voelde echt heel fijn, rustgevend en mooi!
Tijdens deze sessie, bevond ik me in een hele diepe diepe meditatie, waarin ik een visualisatie vanuit mijn ziel zag, hoe de clearing en de andere gebeurtenissen zich ontwikkelde in mijn energetisch en fysieke lichaam.
Het voelde heel heel erg intens, maar oh zo fijn, dit is wat ik nodig had. Ik voelde me erna herboren, compleet, nieuw en "fris". Het heeft me hoop energie gegeven en nieuwe inzichten.
Deze ervaring was geheel nieuw voor me, vergeleken met de holy trinity blessing ervaring. Beide waren het zeker waard! Ik ben erg dankbaar hiervoor.
Deelneemster Coachingssessie
Ik heb de Holy Trinity mogen ervaren door Usha. Goede uitleg en informatie gehad. Tijdens deze sessie voelde ik enkele dingen gebeuren en gesprekken daarover met Usha was liefdevol en erg fijn. Ondanks dat ik aflopen dagen niet lekker voelde, ben ik blij dat ik de Holy Trinity heb gevolgd. De dagen daarna merkte ik al de transformerende uitwerking van deze sessie. Ik voel me lichamelijk beter. Ook merk dat ik veel rustiger ben in mijn hoofd, zonder spanning of irritatie. En dat heeft ook effect op mijn omgeving. Ik dank Usha voor deze ervaring.
Deelneemster The Holy Trinity
Het is een openbaring om bij Usha mee te mogen lopen. Als Coach en trainer is het leuk om bij je Sister mee te mogen kijken. Iedereen doet het op z'n eigen manier. Zo leer je ook weer van elkaar. De energie was overweldigend! Heerlijk weekend met een gezellige afsluiting, met de familie Roti gegeten 💖✨🙏🏼 Love you all💋
Collega Mahatma Coach & Trainer
Lieve Usha,
Dankbaar dat ik als collega Coach en Trainer aanwezig mocht zijn bij de 3 daagse workshop Mahatma Avatar van Synthese Practitioner op 25 juni om de energie te mogen ontvangen.
Jouw teaching gaf je vol passie en liefde. De energie was krachtig en voelbaar. Je straalde het gewoon uit.
Liefs 😘💖
Collega Mahatma Coach & Trainer
Ik heb deze workshop gevolgd, ik vond het heel fijn, de opbouw en uitleg gegeven door Usha Nirandjan was helder en zeer prettig. Je voelt gewoon dat Usha dit met heel haar hart doen, zo liefdevol. Ik voelde me na de workshops en de ontvangen blessings vol energie en werd vanmorgen fris wakker, ook al had ik maar 5 uur geslapen.
Deelneemster The Holy Trinity
Ik heb deze behandeling als heel bijzonder ervaren, alsof ik zweefde in een bad van energie zonder de altijd aanwezige gedachten. Een aanrader om echt tot rust te komen en vanuit die rust in je lijf te willen blijven.
Te kunnen blijven omdat er weer ruimte voor is gemaakt door Usha haar behandeling. Dankbaar.
Deelneemster The Holy Trinity
Deel mogen nemen aan de warme workshop Innerlijke Toon met als thema chakra's.
Heerlijk was het weer om deze krachtige energieën die usha neerzette te voelen en ervaren die dus voor mij nodig waren met de nodige inzichten waar ik weer mee verder kan, dank je wel lieve usha!
Deelneemster Workshop Innerlijke Toon
Na 30 jaar koorzang was er een lange lockdown. Weg waren de de verbindende samenzang en de verbindende resonantie. En toen was daar Usha met een groepsbijeenkomst chanten!
Mijn innerlijk kind werd wakker en chantte enthousiast met de groep mee.
De woorden, de tonen en de melodielijn resoneerden in mij én in de groep. De goddelijke verbinding tussen hemel en aarde was voelbaar.
Zeer inspirerend, helend, resonerend en verbindend!
Het smaakte naar meer..... chanten én zingen is direct mijn dagelijkse kost geworden.
Keep up the good work, Usha!
Deelneemster Meditatie en mantra, online
Dankjewel Usha voor de heerlijke avond en kennismaking met de energie op de Holy Trinity Avond. Usha is een fijne gastvrouw, de avond was gevuld met een mooie uitleg, meditatie, healing, een hapje en een drankje aansluitend op de energie geeft de rust en het contact met jezelf die we allemaal zo hard nodig hebben. Usha weet je met enthousiasme en puurheid hierin te begeleiden.
Deelneemster Holy Trinity avond, fysiek
Het afgelopen jaar leefde ik vanuit overleving: heel veel werken, eten, slapen en werken. Ik raakte mezelf kwijt en het werd steeds erger. Toen ik radeloos werd, kwam Usha op mijn pad. We hadden wat gesprekken en ik keek rond op haar site. En zo zag ik de cursus en we spraken daar over. Het begon te borrelen in mij en ik voelde: deze cursus mag ik gaan doen. Er zat wat tijd tussen voor ik de cursus kon volgen, maar mijn proces om naar mezelf te gaan kijken, werd wel al opgestart. Stap voor stap werkte ik naar de practitioner toe. De eerste dag: ik vond mezelf terug en ik voelde weer wie ik was en waar ik voor sta. Mijn ogen begonnen weer wat te stralen. Toen Usha weg was heb ik met mijn handen voor the holy trinity gezeten. Ik schrok even dat ik zo'n krachtige energiestroom voelde over en weer.
Was net of mijn handen erin gezogen werden, wow!
Dag 2 was pittig vooral de DNA activatie en de vortex die hadden zijn aandachtspunten. Ik was zo moe na deze dag, maar ook met vertrouwen.
Dag 3 de allerlaatste ascentie activatie, wat een prachtige ervaring. Alle kwartjes vielen op zijn plek en ook hoe alles werkte. Ik ga vol vertrouwen mee aan de slag en genieten.
En Usha, dank je wel voor je warme liefdevolle open aanwezigheid.
Het had niet beter kunnen zijn, de training van jou ontvangen.
Heel erg bedankt vanuit diepste van mijn hart. Namaste!
Deelneemster Mahatma Avatar van Synthese Practitioner
De Trinity avond bij Usha was een inspirerende ervaring. Usha heeft een mooie ruimte waarin je je als gast meteen helemaal thuis voelt. Culinair verzorgt zij de sessies tot in de finesse (vers fruit en verse noten). Al met al een onvergetelijke avond en zeker een aanrader voor diegenen die eens iets anders willen proberen.
Deelneemster The Holy Trinity
Ik heb deze driedaags training gevolgd na de workshop en de Holy Trinity avond.
Het waren drie dagen van intense rust, zo fijn om met deze energie te leren werken, je in te baden en te mogen ontvangen.
Usha is zo liefdevol en als ze met de energie gaat werken voel je de kracht die ze uitstraalt, alsof ze zelf een krachtplaats is geworden.
Een ervaring die ik iedereen gun.
Mijn volgende stap is de Master.
Deelneemster Mahatma Avatar van Synthese Practitioner
Ik heb de driedaagse Mahatma Avatar van Synthese gevolgd bij Usha. Deze heb ik ingepland omdat ik me niet geaard voelde, en erg onrustig was. Deze cursus leek me perfect om weer even een moment te creëren om tot mezelf te komen. Dat is ook zeker gelukt; het voelt voor mij alsof de energie weer goed doorloopt. Na het afronden van de cursus krijg je een mooi certificaat. Ook ontvang je een informatieboekje, zodat je de informatie die je tijdens de cursus hebt gekregen op eigen tempo kan teruglezen. Dankjewel, Usha!
Deelneemster Mahatma Avatar van Synthese Practitioner
Wat een bijzondere middag heb ik afgelopen week mogen ervaren om een Osho meditatie te beleven onder begeleiding van Usha, Diyavision. Het is het meer dan waard om jezelf dit te gunnen. Ik wist niet wat ik kon verwachten dus ben er open mind ingegaan. Het was zo mooi dat ik het zeker nog een keer wil aangaan en dan mezelf ook na de meditatie meer tijd te geven om na te genieten. Super dank je wel Usha voor deze ervaring. Liefs,
Deelneemster Workshop Diya Inner Peace

